Lördag, soft

Hejsan, har bara softat idag, eller förut cyklade jag och Hilda till kanonen för att köpa godis men aja, nu kollar jag på shay mitchell videos på youtube. Ska nog kolla på en film senare ensam..haha,men ingen är typ hemma.
Imorgon så ska jag på cirkus, yey. Linnea och amanda hade fått jätte många biljetter, eller deras pappa fick så då fråga dem om jag ville med, så jag, amanda,linnea och elin tror jag om inte någon till ska på cirkus imorgon, kommer säkert bli as kul. Men jag skriver senare, för jag ska nog kolla på den filmen, så skriver jag här vad den heter för kommer inte på det nu och hur den var, men vi hörs, hare.
Förut idag, ozzy nana.
Sen så fyller också denna tjejen 15, om du ser detta johanna så vill jag bara säga att jag älskar dig och vi har haft 15 crazy år tillsammans, love you sis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0