Lördag

Tjabba, idag har jag inte gjort så mycket än för jag har så himla ont i min mage..
Men jag har kollat på videos som fans i paris, tyskland osv lagt upp när Beyoncé var där och jag grät seriöst jag älskar henne så mycket, hon är en sån stor insperation till mig och hon är bara bäst..<3
Jag har gillat henne sen jag va lite men inte såhär mycket som jag har gjort detta året, tror att jag gillar henne mer nu för att det har hänt så mycket, hon har pratat mer om sitt privat liv i en film, turné nu och så mycket som händer, hon har skaffat instagram, twitter och allt sån så man ser henne mer ofta kan man säga så därför blir man bara kär i henne..<3 Men aja, ikväll så ska jag kolla på en film som kommer, vet inte vad den heter men det är en sann berättelse, och det är en kille som heter Big Mike (tror jag att det va) han är väldigt lång och så söt, han har ingenstans att ta vägen så då är det en kvinna som låter han bo hos han osv, och han är så glad att han får en egen säng för första gången, tror jag har sätt den 1 gång innan men aja. Skriver senare vad den heter om ni vill se den, för då vet jag säkert vad den heter. Den börjar halv 10 iaf :)
Jag saknar Linn,Sara och Hilda så himla mycket. Det är så tomt här hemma utan dem :(
Linn , Sara och Hilda är  mina bästa vänner som jag är mycket med men dem är just nu utomlands med sin klass i turkiet, fusk ;) Dem kommer inte hem förän torsdag, bajs.
Nu blev detta inlägg väldigt långt men nu så ska jag kolla på justin bieber filmen igen, haha
Hörs senare amigos!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0