fullt upp

Hej hej, sorry för jag inte har bloggat på några dagar, men har så sjuk mycket nu i skolan innan vi slutar.
Hade prov igår, redovisning idag och prov imon och redovisning imorgon, sen har jag massa med frågor jag måste svara på i NO:n och sen har jag engelska redovisning på onsdag nästa vecka, men det kommer va kul för vi ska berätta om någon/något vi gillar och jag har ju såklart valt Beyoncé så det är ju kul! :)
Sen har jag tyska glosor + en ny läxa i tyskan som vi får nog imorgon..Så vi har ganska mycket nu..
Och vi har NO prov imorgon det är inte kul. Hade matte prov igår och trodde det gick as dåligt men jag klara det, var as många som har typ C,B i matte som klaga på att det var svårt osv. Så känner mig stolt att jag klara det iaf :)
Nu så ska jag snart lägga mig, gjorde precis klart hemkunskap saken och en redovisning i tyska, juste vi har det också. Sen så plugga jag lite NO men inte mycket för vi får ha med böckerna för att våran lärare har var sjuk så mycket så hon har inte kunnat lära ut oss något. Sen för 1 vecka sedan gjorde vi klart Hungergames analys + en till sak men vet inte vad det heter..hehe..men vår lärare Sara har iaf rättat dem så vi får reda på vårat betyg nu på Tisdag i den delen. Sen fick vi också reda på våra 3 betyg vi hade i engelska idag, det gick jättebra!!
I en hade jag alla rätt, en annan hade jag 1 fel och i den sista hade jag 3 fel så det gick jättebra!! :)
Men ska gå och lägga mig nu så jag orkar med imorgon, fredag, yes!
Sleep tight my loves! :*
söta linnea<3
Säsong 4 i pll om 19 snart 18 dagar,dör<333 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0