Varmt varmt

Det har varit kanon väder hela helgen, idag var det inte så mycket sol där jag bor dock men ändå varmt och kvavt.
Kollade på hockey och sverige vann yey, haha nej men det var ju bra :) 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag har skola imorgon, börjar kl 9:00 och slutar 14:30, vi har schemanbryttande dag eller vad det heter så vi ska ha engelska hela dagen, ska egentligen sluta 14:00 men det ör ju engelska dag imon så vi slutar 1 halv timma senare, men det är ju bara 1 halv timma. Hade varit värre om vi slutade halv 4 eller något. Men jag hoppas ni har haft en bra helg osv, så får ni sova gott så hörs vi mer imorgon. 
Godnatt sötnosar!:) <3
Juste kolla ni mello? var det rätt låt som vann? Vilka tyckte ni var bra? :)
Själv ville jag ju att Sverige skulle vinna, men om han inte vann så nöjde jag mig med Danmark, det är ju vårat grannland :p
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0