varmt idag

Hejhej, varit väldigt bra väder dem senaste dagarna, as gött!
Igår var jag på en lång promme med Amanda, jätte fint var det.
Idag så ska jag till min Farfar och låtsas farmor och fira min låtsas farmor som fyller år idag.
Sen så ska jag nog träffa Matilda, har inte träffat henne på länge och jag saknar den lilla plutten jätte mycket.
Men jag har solat nu osv, så nu ska jag bara byta om och sen åka till farfar och jane, så vi hörs senare :)
Kramar.
 
I måndags så hade vi sovmorgon till 12:30 så åt god frukost med goa vänner<3
Igår när pw med Amanda
Sjön som vi kom till, jätte vackert var det där uppe<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0