..

Hej, jag kunde tyvärr inte uppdatera igår för när jag vakna så åt jag sen stack jag och pappa till våran sommarstuga för att ta upp sängkläderna som vi hade tagit hem och tvättat. Sen åkte vi hem och hämtade upp min lillebror som hade varit på klassresa och min mamma så åkte vi till våra kompisar som har då barn i min och i min lillebrors ålder, vi har känt dem jätte länge. Johanna heter hon i min ålder och hon har jag känt sen hon föddes så vi är bra kompisar. Vi åkte på hennes moppe till lite olika ställen där hon bor, det var jätte kul. Sen så badade vi också i hennes pool, sen skulle vi åka hem. Och vi kom hem vid 9 och jag var jätte trött så jag orkade inte göra ett blogg inlägg tyvärr. Men just nu så kollar jag på moppar, för jag vill så gärna ha en, så japp. Vi får se om jag uppdaterar senare, bye.
Lilla Beyoncé
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0