Sol,sol,sol gött

Hej hej, jag är nu inne en sådan vacker dag,  haha.
Nej men har varit ute hela dagen och nu gick jag in och kollade lite snabbt på datan, ska äta snart mums.
Ska sen fråga om Hilda vill haka på ut en stund, en som vi känner väl jobbar på radion och jag fick en förfrågan om att vara med på radion, men jag vet inte vad jag ska göra men jag säger såklart ja :)
Sen så har jag ju bloggat lite dåligt men det har hänt en sak osv som jag har fått ta hand om med min familj och sånt, sen är det väldigt mycket i skolan nu i slutet, nästa vecka har jag matte och no prov..
Men nu ska jag äta lite och sen gå ut, men jag hör av mig senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0