10 saker ni kanske inte visste om mig

Om ni är bra vän med mig så kanske ni vet detta men aja.
 
1. Jag har astma 
2. Mina favorit ämnen i skolan är slöjd,engelska,svenska och idrott.
3. Jag har bacill skräk, kan vara så löjlig ibland i skolan att jag inte vill ha ha mat för att någon annan har andvänt bestiken osv. 
4. Jag spelade fotboll i 9 år.
5. Har gått i badminton.
6. Jag är dålig på att spara pengar, om jag får min månads peng som är 800 så köper jag upp allt på en gång typ.
7. När jag blir stor vill jag bli polis.
8. Jag hatar att prata inför klassen, om vi ska ha redovisning osv.
9. Jag älskar alla färger.
10. Jag älskar att måla mina naglar.
tog lite random bilder från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0