förlåt men..

Hej, har inte kunnat uppdatera denna veckan för vi har inte haft bra internet alls.
Vi höll på att renovera om vårat vardagsrum nu denna veckan och nu är det klart typ.
Så nu har vi vår raoter (stavning) där så vi har bättre nättverk. 
Har lite foton att uppdatera från min skolavslutning, som jag låna från mina kompisars blogg : www.sheep.blogg.se så gå in och kolla på den om ni vill. Så här kommer lite bilder från senaste dagarna.
 
1. Hos moa och sprängde hennes högtalare med musik
2. Fina Hanna och Moa
3. Hos moa och äter amrikanska pannkakor med mig åt vänster och Sahar och Amanda och Linnea åt höger (moa tog kortet)
4. Amanda, Linnea och Hanna
AMANDA                                         LINNEA                                      MOA
mina fina vänner 
 
Min outfit + skinjacka
1. Hadar pratar
2. Killarna i min mentors grupp
3. Edwardo ( Edward)
4. Några 3 små söta killar i 6:an spela lite.
5. Ett kuvert med vårat betyg (moas papper dock)
 
1. På min lillebrors skolavslutning (samma dag) 
2. Min lillebrors skolavslutning
3. Moa åker longboard
4. Jag håller i ballonger (bytte kläder igen för det blev kallt)
5. Linnea och Moa åker longboard
 
Här är en bild min mamma tog när jag kom hem från shoppandet efter skolavslutnings klänning..hehe
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0