Ja, jag vet jag suger på att blogga.

Hejsan alla, idag är det söndag, buu. Skola imorgon som jag inte längtar till.
Ska ha matte prov imorgon också, eller hade det i måndags men vi har 3 delar, så vi har 2 matte lektioner på oss att göra klart dem 3 delarna. Men nu har vi bara 1 dag och jag har 2 delar kvar, men dem 2 delarna ska vara korta, typ 3-5 tal medans den första delen var 9 tal. Men har ganska mycket nu i skolan, vi ska sjunga för våran musik lärare, skriva om ett land och deras musik, so hemtenta om ett fattigt och ett rikt land, hemkunskap om privat ekonomi, och sen får jag små läxor i engelska och tyska som är glosor och texter. Men aja, det är bara att kämpa.
Idag ska jag till gymmet och gymma vid 5 tiden med Vilma, jag gymmar 3 gånger i veckan vilket är kul.
Sen ska jag nog plugga lite matte. Så det är väl inte så jätte mycket jag ska göra idag, men aja.
Vi får se om detta går bra med bloggandet om jag har orken att blogga.
Men nu ska jag dra, men ni får ha det bäst. Kram!
lite bilder från min instagram.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0