1 dag kvar.

Hejsan svejsan!
Imorgon får jag sommarlov,gött mos.
Som sagt ska jag ha kläning imon och jag kommer dö, för liksom jag brukar inte ha klänning trivs inte i det :)
Men aja, så imon gäller det, man får sin betyg osv fint fint! :)
Börjar 9 imorgon så ska väl vi prata osv sen ska väl rektorn prata i 1 timma (ironi). Men sen när jag kommer hem ska jag nog sticka till ica och köpa gott gott med Linn :) 
Min lilla granne Linn går ut i 9:an, stor flicka nu, själv så ska jag börja 9:an efter terminen. Men aja, linn ska sommarjobba nu i år så måste umgås mycket innan måndag :p 
Ni får ha det gött så uppdaterar jag nog imon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0