jappjapp

Halloj alla, om detta inlägg blir mycket stavfel är det inte mitt fel, mina fingrar är så kalla så jag kan knappast röra på dem, men skit samma. Uppdatera inte imorse för jag har alltid stressig morgon. Sen när jag kom hem kom min bror och min mormor, min bror mådde jätte dåligt så mormor fick hämta han. Så jag hann inte uppdatera, sen har jag varit ute med kompisar och spelat basket och king osv. Men aja, nu ska jag snart göra lite pasta sallad för jag måste ha mat imorgon, sen så ska jag duscha, gött! :)
Men nu måste jag dra, uppdaterar kanske senare, annars imon, hare gött! 
haha, gammal bild..
haha, en gammal bild jag tog på lisa i somras när vi skypa 
du är galen lisaa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0