Godnatt fina bloggläsare!

Sorry för dåligt bloggande över helgen men i Fredags så var jag på allüm med mammis! 
Lördag var jag på allüm med linnis sen laserdone med linn,sara och hilda , sen hem snabbt byta om iväg till bussen för alla i klassen skulle gå på bio , vi såg Texas, så läskig! Den började halv 10 och slutade halv 12 på kvällen. 
Men den var läskig, men kändes väldigt kort även om den liksom var 2 timmar lång :p
Men aja, idag har jag städat, varit på allüm med pappa, skulle köpa converse men dem var slut i min storlek, har stora fötter :( Men dem finns på ett annat ställe som pappa skulle till imorgon så ja, annars har jag pluggat , skypat med vänner osv. Hoppas ni hade en trevlig helg så hörs vi mer imorgon. 
 
igår när jag var på allum med linn köpte jag detta
 
Dusch kräm från I love... 59 kr
 
 
Fiskemössa-carlings 99 kr
 
dålig bild på tröjan menmen.
carlings- 199 kr
 
när jag var brun o fin..
En bild som vi skulle ta till tekniken , glad o brun you know..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0