Okej vi prova igen..

Okej vi provar igen , okej ? 
Ska denna gång försöka! 
Har sjukt mycket i skolan + inget sug i mig att blogga när det är så jobbiga dagar i skolan nu för tiden. Men jag saknar bloggen så ska ge det en chans till. Idag så började jag iaf kl 9:00, hade mentors tid (där man kan arbeta med något man ligger efter i eller om man har läxor eller något sådant liknande) sen hade vi so , det var faktiskt chill lektion, lyssnade på beyoncé varje lektion idag :o JAG (L) BEYONCÉ ;)
Men sen hade vi bamba , maten är som den alltid är , äcklig. Sen hade vi matte , det gick fort och bra med beyoncé i lurarna. Jobbar så mycket bättre på matten med musik haha, förut som funka det inte men nu är musik mitt liv typ :p Sen hade vi idrott , min idrott/mentor/no lärare var sjuk så vi hade en annan gubbe eller inte gubbe han är typ 25 eller något , men iaf , vi körde fotboll. Jag gjorde mål, woop woop. Sen så slutade vi , nu har jag pluggat lite osv , tagga utvecklingsamtal . Men här få ni lite bilder från min insta, följ mig om ni vill det @linneaeliasson och om ni vill höra av er gör det på kik om ni har lust @eliassonlinnea :) 
Ha det bra så kommer det update senare på look of today :) 
kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0