vad ska jag ha för rubrik ?

hejsan hoppsan ! 
Idag har min uppdatering varit dålig, i know.
Igår så var jag hemma. Men inte idag :) 
Var i skolan kom hem , bytte om till fotbollskläderna och stack till träningen. Kom hem vid kvart över 7? 
Så duscha jag och plugga , sen var det ju macka och svenska hollywood fruar , standard ! 
Det vad dock den sista :( Men sen nu sitter jag och pluggar mer , har tyska läxa , men är klar nu typ :) 
Så nu ska jag sova för jag börjar 20 över 8 imon... juste imon när jag kommer hem ska jag direkt baka en kladdkaka för vi ska ha FN sak i skolan sen på kvällen för föräldrarna så jag måste baka en kaka sen åka till skolan halv 6. Så min updatering kommer inte vara så bra imon heller men jag lovar att jag ska uppdatera bättre på lovet!
 
 
Have a good night ! 
 
En skämt bild på mig , linnea , amanda och moa , vi är bästa kompisar och är alltid med varandra i skolan , fastklistrade ;) Så ja det är en bild på oss ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0