Vad görs?

haloj!
Sorry för att jag inte uppdaterade igår men jag kom hem, fick stress baka en kladdkaka sen bussen till skolan igen!
Vi skulle redovisa upp våra so arbeten för föräldrarna för att känna pengar. Vi fick ihop 600 kr den kvällen och vi gav alla pengarna till unicef<3
Sen kom jag hem vid 9 ? Så då plugga jag sen var det sov dags!
Idag så slutade jag 14:50 men dock tidigare för att strömmen gick i hela partille , så det var helt mörkt i hela skolan as läskigt ! Haha, jag och mina kompisar fantiserade om att det skulle komma någon från filmen paranormal activity :) Ja så normala är vi. Men sen kom jag hem , somna på soffan åt mat och nu sitter jag här.
Ska till träningen vid halv 7. Ska inte träna för jag har skadat mitt knä. Men jag har fotbollarna så jag ska ta med mig dem och sen kolla på träningen :) 
Sen imon är det fredag!!! Sista dagen i skolan sen är det höstlov!
Imon så har vi hemkunskap (me like) tyska (me not like) bamba (me like a little) No kemi (me like kemi , biologi men hatar fysik :) ) Prata med en (me not like) Syslöjd ( me like) 
Fråga inte varför jag gjorde me like osv..
Nu har jag skrivit en bok ser jag ! 
Men sen kommer min kusin imon så vi ska ha mysigt i helgen och kolla på film och äta gott och allmänt mys helt enkelt. Men nu ska jag checka lite på mina läxor osv. Ha det bra.
Look of today kommer sen när jag har kommit hem! (:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0