sorry

tjäna ! 
Skulle visa vad jag hade på mig ikväll  , men direkt när jag kom hem så bytte jag om till mjukis och prata med sadaf. Vi båda mår skit. Och det har hänt en sak och hon är den ända som vet hur jag känner och allt sånt.
Men vill inte ta ut det på bloggen. Så ja, bion, den var den läskigaste filmen jag har sätt...och den bästa !
Lovar jag hade typ händerna framför ansiktet hela filmen men den var så bra och läskig !
Oherre asså. Rekomenderar den stort  !
Nu ska jag snart gråta mig i söms , nej skoja.
HAHA, så rolig är jag.
Aja godnatt. Juste mina kompisar platta och sminka mig ;p 
Brukar inte ha smink så ja :) 
Hare gött kömpisar ! 
 


Kommentarer
Xx1337_quickscooper_h4x0rxX

http://www.youtube.com/watch?v=EMUx01Yl-mE&feature=player_embedded

2012-10-19 @ 23:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0