Shoo!

Hola! 
Idag så vaknade jag kl halv 10 , mycket intressant i know ! 
Sen så kollade jag helt enkelt på TV.
Sen så bakade jag för första gången kolakakor som mamma, pappa och lillebror älskade.
Själv tyckte jag sådär om dem.
Sen så städade jag mitt rum duscha fixa mig sedan så åkte vi iväg och fixa våra pass, min och brorsans pass hade gått ut så jag , vi ska ju åka till Egypten i december sååå nice.
Sen så kom vi hem drack lite julmust och åt pepparkakor! 
Myssssssssssssssss! 
Nu sitter jag här och kollar runt på youtube, bloggar osv.
Skulle göra en video förut men det är så mörkt så får göra en imorgon.
Men nu ska jag checka lite andra saker så vi hörs ! 
 
Min kusin , vi åt pizza från världens bästa pizzeria ( utby pizzeria )
En ego bild på mig ! ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0