Nu jädrar ska jag uppdatera bra !

Hejsan hoppsan alla söta bloggläsare ! 
Hej, sorry för allt dåliga uppdaterande. Men jag går nu i 8:an och jag har fullt med läxor, inlämingar, analyser och läxor som ska göras. Denna vecka har jag haft svin mycket. Just nu har jag en paus från pluggandet. Har No prov imorgon så jag pluggar för fullt ! Sen på måndag har jag matte prov.. är jätte nervös för det för att 2 stycken i våran klass som är typ bäst i matte sa att provet var svårt. Så ja , är väldigt nervös...
Men jaja, sen så har jag inte mått så bra för jag och min kompis har haft det sådär. Just nu så pratar vi inte.  Och jag försöker göra allt för att vi ska det igen. Är väldigt väldigt jobbigt att se henne i skolan och inte kunna säga hej , ge henne en kram eller göra något , bara igga liksom. Men imorgon så ska jag , Moa, Linnea , Amanda, Sadaf , Sahar , Julia , Elin och Kristina kolla på den nya paranormal activity 4! ÄR SVIN RÄDD , VILL SE DEN MEN VÅGAR INTE!! :((( 
Får har blöja på mig för säkerhets skull , haha. Men nu ska jag fortsätta att plugga så uppdaterar jag mer senare eller imorgon. Jag lovar ! Men ha det så jädra bra ni alla söta personer som läser min blogg. Älskar er ap mycket ! <3
Nu kommer en liten bildbom för att visa hur mycket jag älskar er! (jag är konstig jag vet.)
 
Min nya profilbild på facebook (mina kompisar gjorde en makeover på mig..;p
NO plugg!
Ja det är min katt!
dock är det 47 dagar nu :p
Jag och bestis festis
glad tjej efter vinst med 7-0
PLL forever and EMAYA forever


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0