Godnatt säger en trött linnea!

godnatt säger jag , ska lägga mig i sängen snart och plugga lite till..
Men är as taggad inför imon, först baka kanelbullar på hemkunskapen , och sedan bio men bästisarna ! :p
Men aja nu måste jag plugga vidare så hörs vi mer imon. Blir kanske inte så mycket bloggning i helgen för imon vet ni att jag är på bio , sen på lördag så åker jag till Hönö och ska på vuxen kalas för min kusin vera har fyllt 13 ! :)<3
Sen på söndagen ska jag plugga , städa och nog göra något annat ! ;p
Vill bara säga också att jag har världens finaste vänner som finns för mig ! 
Har inte mått så bra denna veckan för personliga själ men dem är bara bäst! :P 
Aja godnatt pluttisar ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0