FREDAG !

Hejsan  , som ni ser på rubriken och säkert vet är det fredag idag !!
Kan berätta vad jag hade för lektioner idag.
8:20 börja vi.
Hemkunskap, vi gjorde kanelbullar som blev jätte goda! (:
Tyska (språk) Vi gjorde grupparbeten
BAMBA 
No prov 
Slutade tidigar för när man var klar med No prover fick man gå och det gick svin bra tror jag men det kändes bra iaf.
Nu sitter jag här i soffan med datan och kollar på bloggar,youtube chattar på facebook och skype.
Ska ju på bio idag också , kommer dööö..
Men aja , ni får ha det svin bra så hörs vi innan jag sticker till bion.
Då får ni se min bio outfit ;p
Men här kommer dagens outfit som jag hade i skolan.
 
Utsläpphår , no makeup 
Ett halsband som man dock inte ser så bra.
T-shirt från gina ''say what you want''
Och jeans från gina.
Från i måndags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0