vart på nya media markt!

Tjäna idag så åkte vi skridskor och han vi åkte dit med Kalle heter han men aja han gjorde lite lekar/övningar så ska han sedan kommentera hur vi åker och sedan lämna det till våran gympa lärare Malin. 
Och det högst man kunde få va : bra teknik (tror jag att det var ) Och jag fick det så det kändes bra! 
Men sedan har skoldagen varit nice. Sedan när jag kom hem så cykla jag och Amanda i min klass till nya media markt och köpte mig en plattång. Bild , märke och vad den kostar kommer strax.
Sen nu sitter jag här i sängen och kollar på youtube, facebook och lyssnar på beyoncé låten '' If i were a boy''
såååå bra , jag älskar beyoncé ! (:
Men aja nu ska jag tagga till hemkunskap prov imorgon , vi ska göra veggo piroger, aja lycka till säger jag bara. 
Men ni får ha det toppen så hörs vi senare! 
JUSTE  jag och mina kompisar anmälde oss till en fotboll ''cup'' mot andra skolor nästa fredag. Känns gött det ! 
Men nu kommer bilden på plattången så nu får ni ha det bra ! 
 
 
Märke : Remington ceramic straight 230.
Pris: 250 kr
Hon tyckte den var bra för mig för jag har väldigt tunt hår så det blev den det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0