soooorry!

 hej, förlåt för jag har uppdaterat dåligt men i helgen så hade vi loppis med klassen så det blev mycket.
Sen hade jag så jädra mycket plugg denna veckan så jag har pluggat. Men sen så fick jag hög feber i måndags.
Så jag har varit hemma från skolan tisdag, onsdag och i dag. Feber och ont i halsen,  men jag ska till i skolan imorgon som tur är ! (: Har prov imorgon också , tagga ! 
Sedan är det att plugga på helgen till mitt matte prov jag har på måndag och so analys som ska vara klart den 6 december. Men jag åker till Egypten den 4:e så jag måste göra klart den. Och det är mycket kvar. Dööör!
Aja , ska plugga No nu och sedan plugga lite till.
Men ville bara att ni skulle veta att jag lever! 
Kram så hörs vi imorgon ! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0