Lite info + frågor från Amalia

Nej men tjäna ! 
Tänkte bara skryta lite hur min korta dag var i skolan :p
Nej men jag börja 8:20 (tidigt men ajjja)
Vi börja med hemkunskap prov , vi gjorde veggo (vegetariska) piroger. Det gick as bra och alla klara det som jag sa förut. Sedan hade vi språkval , tyska för mig och jag fick reda på att vi hade läxa som hon tydligen gav oss i onsdags , fast jag var ju inte där, jag var på intervju så ja. Men aja , det är bara att plugga på.
Sedan hade vi BAAAAAAAAAAAAAAAAAAMBA, det var äcklig mat , rester som vanligt..
Sen så hade vi No kemi , jag gillar No eller jag gillar Biologi och kemi men inte fysik, usch på fysik.
Sedan slutade vi efter No:n då var klockan 13:15 hihihi. Men jag längtar redan till på måndag för då har vi idrott , jag äälskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar idrott, vi hade inte det i veckan för att , jag orkar inte skriva varför.
Men aja så nu är jag as taggad att ge allt på idrotten på måndag ! :D 
Och det var en tjej på kik som följer min blogg som fråga lite frågor så jag svarar på dem nu ! :) 
 
1. Hund eller katt ? 
svar : Katt
 
2. Turkås eller rosa ? 
svar : turkås
 
3. 1D eller JB? 
svar : jag gillar båda men jag gillar 1D mer<3
 
4. Fanta eller cola ? 
svar : FANTA POWER!
 
5. Favorit ämne i skolan ? 
svar : Idrott, biologi , kemi , engelska, hemkunskap, syslöjd och musik (vi har inte det i 8:an men vi kommer ha det i 9:an igen och det har alltid varit mitt favvo ämne).
 
6. Favorit färg? 
Svar : Turkås , lila , illrosa och baby rosa ,illgul och vanlig gul ,marinblå ,limegrön ,  , orange , vinröd och vit.
 
7. Vad vill du bli när du blir stor ? 
svar : polis , mäklare , frisör , dagis fröken eller sjukgymnast.
 
8. Bästa kompisar ? 
svar : jag har så många så jag orkar inte skriva upp dem , men dem som har funnits där för mig när jag behöver prata är nog : Sadaf , Sahar , Deqa och Mélanie. Tack tjejer ! <3
 
9. Din favorit parfym ? 
Svar : min favorit parfym är min beyoncé (jag älskar beyoncé , hon är den finaste kvinnan i hela världen)
  
10. Dina idoler ? 
svar : har svin många så håll i er! Tyra Banks , Beyoncé , Nicki Minaj , Katy Perry , Taylor Swift , Rihanna , One Direction , Justin Bieber, Awa och Isak i x factor, Loreen , Nanne Grönvall , Lena PH , Carola Häggqvist, Ulrik Munther, Kenza och Kissie (blandat med såna som sjunger och inte , men jag har säkert fler som jag inte kommer på just nu.)
 
Men det var alla fråger , tack Amalia , om ni har frågor skriv gärna till mig på kik jag heter : eliassonlinnea.
Ha det gött allihoppa ! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0