Kul kul kul!

hallo ! 
Hade hkk prov idag , hemkunskaps prov asså.
Och det gick as bra , alla klara det i min grupp , men vet inte än vilket betyg jag får ! :/ 
Men aja , nu sitter jag här  i min jumpsuit och myser med chips och saft ;p
Aja , jag skulle spela lite gitarr förut så märke jag att mina naglar är för långa så jag var tvungen att ta bort mitt nagellack för det var helt fult nu och klippa naglarna....:(
Jag älskar att hålla på med mina naglar osv. Men nu måste dem få vila utan nagellack osv. 
Men nu bloggar jag , kollar på facebook och youtube , ska spela lite gitarr nu.
Men nu kommer liten bildbomb så ha det ! 
 
Kramisar från långben! <3
 
 
En ful lock som sticker ut.
Äter chipssss. kommer spy
Myser pyser ! 
Korta omålade naglar :(((
Me and my gitarr<3
cp min ;p
myys! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0