ja, som sagt jag suger

hej, ja jag suger på att uppdatera men tyvärr kommer det vara så typ.
Men idag så hade jag en vanlig lång dag. gick klockan 8:05 till 15:30.
Men det var chill ändå , vi hade vikarie i 2 ämnen osv. Men vi hade läxförhör idag som jag var taggad till. 
Det var i No , kemi. Fick alla rätt , 14/14 gött är det ! 
Sen när jag kom hem så hade jag fått post från Maria Montazami (:
Hon hade skrivit på sin blogg att hon skickar ut gratis autografer. Fett nice, sen så hade kameran (hennes man)
Skickat den den till mig ,det var en bild på henne och hennes autograf och jag vet att det är hennes för jag har fått den innan när jag träffa henne på bokmässan förra året.
Men imorgon så slipper jag tyska lektionen för jag skulle på någon interjuv imorgon i skolan. Vet faktiskt inte mer om den men skriver imorgon eller något om det. Sen var jag hos Moa och vi kollade på film , new years eve. Den var svin bra , så jag rekommenderar den stort! Aja nu ska jag kolla lite på youtube och kanske plugga lite extra på något för jag har inget att göra :p
Men ni får ha det super gött !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0