Hur mårs det?

Tjena hur är det med er?
Jag mår själv bra men ganska trött för både igår och idag så börjar vi 8 o slutar halv 4 och det är ganska segt.
Och imorgon börjar vi egentligen kl halv 10 men eftersom vi har skridskor imon så börjar vi 8:00....och slutar 14:50.
Aja sen är det bara fredag då börjar jag 20 över 8 och slutar 13:15 och det är ju chill!
Men idag så jag det ganska jobbig dag , eller en seg dag var det. Men aja just nu ligger jag här i sängen med datan , har precis ätit så ska nog kanske plugga lite engelska snart. Men ni får ha det mega bra så länge så hörs vi!
 
jag och linnea :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0