Helt slut!

shabba! 
Idag så har dagen varit jobbig , men ändå kort.
Jag blev så pisst på idrotten idag asså. Vi hade vollyboll och alla fuska med att sparka på bollen så den flyger iväg någon annan stans eller så sparkar dem bollen på en person och får väldigt ont.Så sitter bara läraren där med din iphone o kollar inte ens hur många fuskar och håller på Så ja, jag var väldigt sur. Så idrotten hade jag längtat till också men gick bajs. Men imorgon på idrotten ska vi hålla på med vikter och det är väl kul. Men skulle hellre köra fotboll , handboll eller något sådant.
Men aja , jag har fått reda på vad jag fick på mitt hemkunskap prov och min svenska novell och båda gick bra och jag fick C på båda och det är jätte bra tror jag :) 
Tror det är VG så det är ju as bra!
Jag ska nog plugga lite tyska och sedan ska jag ut och jogga med min kompis Linn.
Sen plugga duscha och plugga mer sen. För jag ska till tandläkaren imorgon så jag hinner inte plugga så mycket då tyvärr.
Men jag uppdaterar senare så hörs vi ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0