Förlåt förlåt!

hejsan, förlåt för så dåligt uppdaterande men jag har haft fullt upp med läxor och att hjälpa till här hemma.
Idag så ska jag träna. Ska byta om snart och sedan gå ner till busshållplatsen och mötta upp Matilda och Victoria.
Senare idag så ska jag plugga plugga plugga. Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan.
Men jag får hoppas att ni hade ett bra höstlov. Skriv en kommentar vad ni gjorde på höstlovet om ni vill.
Juste igår så gjorde jag mat, vi ska göra en maträtt i hemkunskapen som vi ska ha prov på typ.
Så jag gjorde den här hemma en gång för att vet hur det är och sånt. Det var ganska svårt och tog ganska lång tid och smaka inte gott. Det vi ska göra heter : heta veggo piroger.
Sen så stack jag , linnea , moa och amanada till matilda och åt godis och kollade på film, kommer dock inte ihåg vad filmen heter men aja , den var bra ändå. Så jag kom väl hem vi 11 igår.
Sedan så chatta jag med kompisar , skypa med matilda och sånt. Men aja , nu ska jag byta om och sedan träna.
Love football ! 
Glöm inte kommentera gärna vad ni gjorde över höstlovet , skulle bli väldigt glad om ni gjorde! (:
Ha det bra så hörs vi! 
Kramisar ! ♥
 
Var och hälsa på farmor också. miss u grandma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0