Tävling avslutad !

Tjena , är nu i Gråbo och hänger med min polare !
Vi är inne på datan och allt !
Just nu lyssnar vi på One Direction ♥
Har med mig min pappas jobba laptop eller vad man säger ? ;)
Så vill helst inte ta några bilder, men kan kolla om pappa har någon rolig bild här ? :)
Men som rubriken säger så är tävlingen avslutad nu , och vinnaren är......(trumvirvel)
Johanna !
Grattis , mejlar dig !
Men hoppas att ni andra får en trevlig helg !
Snart är det sommarlov ! :D yeeeey !
Men ha det !
haha, så söt ! En Koala (stavning ? )
Det var den ända bilden pappa hade på sin data och några andra på djur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0