Sjuk !

hejhej , var inte i skolan idag för jag hade feber , fick feber i Lördags så hade jag det igår och imorse , men nu vet jag inte , vill helst inte kolla på det , isf när inte mamma o pappar kollar ;) haha, nej , men dem kommer säga annars att jag inte får gå till skolan imon , och jag vill det , ska ha prov så måste göra det , vill inte missa det för då kan det typ hända att klassen får sluta tidigare förut dem som har omprov eller missat prov.... aja , kollade på BB igår (Big Brother) är så sur, varför ska den som är gladast , har aldrigt tråkigt åka ut , Lars är ju bäst !
Aja , först åkte jimmy , sen tenny och nu lars , får heja på Amandus nu då ! haha, hejar bara på killarna ju ;o
Hejar på söta Annica då också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0