Mitt humör...

hejhej , jag är inte på topp just nu , kollade på saker på elf för att köpa lite där och jag hittade rätt så mycket , men sen när man ska köpa så funkar det inte... :/
så sur e jag just nu ...... men det kommer ett till inlägg sen om Brilliant Smile !
Så japp , men jag får prova imon med elf sakerna.....-.-
Men jag  var ju i allum igen förut , köpte mat och presenter till johanna och viktor sen så åkte vi in på ica och hämta ut ett paket , det var våran katt dörr som är såklart till våran katt Ozzy.
Men nu ska jag kolla på film och lugna mig lite , om jag inte sa det förut så är jag lite skakis fick ett astma anfall på gympan idag , (glömde min astma medecin....)
Men ni får ha det bra så hörs vi snart igen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0