Fredag!

Hej, sorry för dålig uppdatering men det har ju varit så fint väder och allt så har inte direkt haft lust! :)
Men idag så börja jag 9:25 slutade 13:15 :)
Va i allum lite med moa igen , köpte den nya marabou lakris , den vad god men lite för sött !
Imon har jag match mot Lerum yeeeeeeeeey !
Sen ska jag iväg till Gråbo och sova över med familjen hos några vänner , vi ska fira mig och johanna och viktor , Viktor fyllde 11 år igår och det är min lillebrors bästa kompis och Johanna som är Viktors storasyster fyllde 14 år idag ! Graaaaaaaattttis om du ser detta bästis!! <3 Men jag har känt hennes sen jag var 3 månader , och det ska bli as kul att åka till dem imon , så ska åka till allum snart igen med familjen och köpa present till dem :)
Men nu ska jag äta min choklad :D
Have a nice weekend !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0