Elf!

hej , skrev igår att det inte typ gick att beställa från elf , men jag prova senare idag , och det gick !
Så den kommer minst om en vecka , så jag kommer lägga upp bilder sen på bloggen vad jag hade köpt :)
Men jag köpte inte så mycket , men det blev för 395 tror jag ? Men sen var det + frakt så då blev det lite dyrare :/
Men skit samma , nu ska jag fortsätta att lyssna på 1D :D ♥
Juste , det är svin skoj här !
Saknar bara mina älsklingar där hemma Ozzy och Dumle !
Min söta katt Ozzy och min söta kanin Dumle !
Denna tycker jag är så go!
Ozzy är väldigt populär när han sover , han sover alltid på olika sätt  !
Plutten :*
Och min andra tjockis ! ♥
Ha det bra ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0