Söndag !

hejhej , det är söndag idag , har haft det svin bra i helgen , min kompis Johanna och hennes familj kom och vi fira och dem sovde över , vi spela typ mario kart hela kvällen , vann mycket godis ;)
Igår så slappade jag mest efter dem hade åkt , nu så har jag duschat och ska fixa lite saker för jag ska åka till Hönö och fira min kusin Malte :)
Ska bli kul även om jag såg dem för 1 vecka sedan , för jag älskar verkligen mina kusiner !
Men nu måste jag fixa mig , så vi hörs när jag kommer hem eller så kanske det blir ett inlägg hos mina kusiner om vi är inne på datan vi får se, men ni får ha det bäst så hörs vi ! ♥
Är inne på pappas data och han har inga bilder så det kommer bilder på mig (eller något annat) från min facebook :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0