Lördag !

hej , det är lördag och jag mår svin bra !
Det är fint väder och allt  , min farfar kommer snart , vi ska typ fiska :) (typ aldrig gjort det innan så aa)
Men jag är svin peppad för imon kommer min bästis hem !!! ♥ Hon har varit i Thailand i 2 veckor , så hon kommer väl imon klockan 11 på morgonen , sen kommer min mamma och pappa hem klockan halv 1 på kvällen imon för dem har varit i rom !
Men jag bloggar mer sen när jag har kommit hem.
Juste , är så besviken , i går när sverige spela, england gjorde 1-0 sen gjorde sverige mål 1-1 sen gjorde sverige mål igen 2-1 man var så glad i typ 5 min sen så kommer england igen och gör mål och sen ett mål till så det blev 3-2..... skit också !
Ha det bra !
Tog en bild jag har använt förut men det är så att jag är inne på mammas data så jag kan typ inte lägga upp nya bilder :/ men ha det bra så hörs vi senare !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0