Hur min helg kommer att se ut !

hej bloggen ! 
Jag kollar just nu på bloggar ( kenza,foki,kissie och kompisars) 
Jag ska försöka att lägga upp en bild på skorna jag köpte igår.
Chattar med Felicia och Joel ;) <3
Men just nu så bloggar jag som ni nog märker...xd
 
 
Imorgon ska jag ställa min klocka på 10:00 ska kolla om vädret är bra ! 
Om det är det så ska jag iväg till hummlebadet med linn kanske sara och hilda med :) 
Men sen så ska jag och mamma ha en mys kväll ensama hemma för min pappa åker till danmark imon med jobbet och min lillebror åker till sin kompis land imorgon :) 
 
Lördag så kommer jag antagligen att slappa , beror på vädret , hoppas på soool !
 
Söndag ska jag till lisse ! :) 
 
 
Juste det blev ingen träning för mig , vi samlades och skulle jogga , vi var bara 3 st...-.-
Men sen när vi kom fram fick jag svin ont i min mage och kändes som jag skulle spy...
Det är så att jag inte äter eller dricker bra det är typ därför eller så är det solsting :/ 
Men nu mår jag bättre har bara lite ont i huvudet som jag har haft i 2 dagar :) 
 
Men detta är sista inlägget för idag ! ha det bra alla kära läsare ! :) ♥
 
Som sagt har jag inte min laptop så har min mammas , så vet inte hur man tar nya bilder men det ska jag fråga imon . Så ni får stå ut med bilder på mig när jag var liten för roligare att ha bilder än inga :) 
Sista bilden för idag ! 
Jag och min farmor...:'( saknar dig farmor , hoppas du har det bra där du är just nu ! älskar dig . <3
 


Kommentarer
tilda

vad heter lisa på skype sej hennes skype namn

Svar: hon heter lisa01j :)
Linnéa Eliasson

2012-07-01 @ 22:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0