Hemma !

hejsan ! 
Träningen var svin bra tyckte jag iaf ! 
Vi sprang mkt och så , lite jobbigt i värmen , men det gick bra.
Jag kom hem vid halv 8 kanske ? 
Sen så åt jag vi 8 sen så duscha jag och sånt , och nu sitter jag här ! ;) 
Men jag har kollat på mitt nya schema tills jag börjar i skolan igen , jag dör ! vi har svin långa dagar och vi börjar tidigt , vill bara dö , och lärarna jag ska få är ju nya så detta är lite läskigt ! men aja , jag längtar inte så mycket till skolan för vi ska ha betyg och allt , men jag saknar mina kompisar ! :( 
Jag ska väll lägga mig om 1 ½ timma. Är svin trött , har solat och spelat vollyboll med linn. 
Men ni får ha det bra , vi hörs imon ! ♥
 
 
 
♥Saknar den tiden när man var oskyldig och inte hade några läxor,prov eller något sånt liknande ! 
Men nu har jag sommarlov så nu skiter jag i skolan och lever ! YOLO ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0