Hola amigos !

tjena, nu är klockan 23:02, så ja , jag skypar med Felicia :) 
Har precis ätit ananas :D men aa , har badat idag och sen varit lite med matilda .
Sen nu har jag kollat på videos på youtube och sånt , men jag ska iaf till allum imorgon (lördag ) 
så det kommer nog bli en haul på youtube senare imon , sen på söndag är det chilla i think , sen på måndag ska jag till liseberg och kolla på när min idol Nanne Grönvall är på lotta på liseberg , men jag ska vara där innan med min kompis sen ska vi ta platser och kolla på Nanne , ska försöka på hennes atograf ! :D 
Men vi hörs mer imon , ska till allum med min kompis Fanny och kanske Matilda :) 
Take care ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0