Dålig uppdatering !

Hola amigos ! 
Ska snart äta middag och rubriken säger sitt , men det är så att jag inte har till gång till internet hela tiden här uppe.
Men försöker göra inlägg så ofta jag kan , just nu skypar jag lite och sånt , försöker få tag på min söta kompis Hilda! ;D 
Men aja , jag kommer inte uppdatera så bra denna veckan för jag är på mitt sommarställe och nästa vecka är det gothia cup så det kommer inte bli bra det heller... :/ 
Men aja , nu ska jag äta ni får ha en bra Söndag ! 
 
 


Kommentarer
Mella

Bli veckans blogg mellasebba.blogg.se

2012-07-10 @ 17:20:54
URL: http://mellasebba.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0