Kom hem igår

Tjänare ! 
Kom hem igår vi halv 9. Direkt när jag kom hem så kramade jag Ozzy (katten) och Dumle (kaninen)
Sedan drack jag ett glas mjölk , älskar mjölk och det hade dem inte i egypten då så ja.
Sedan hoppade jag in i duschen och sedan la jag mig för jag var mega trött. Vi satt 1 timma i bussen och sedan gick vi runt på flygplatsen i typ 3-2 timmar. Sedan satt vi i flygplanet i 5 timmar och 10 min ungefär.
Och jag sov inte bra natten innan vi skulle åka för jag drömde en madröm och så sova jag inget på planet så jag var så himla trött sen när vi kom hem. Sen vakna jag klockan 6 och var jätte pigg ;p
Det var as kul att komma tillbaka till skolan och träffa kompisarna.
Fick många kommentarer att jag var brun och så. Min tyska lärare blev sur för att jag var för brun :p
Men aja , mitt mål var att jag skulle bli brun och det har jag blivit. Men jag skulle försöka blogga eller lägga upp bilder på instagram men nätverket var bara i lobbin och jag fick inte nätverk där.
Så ja , men jag har nog tagit 450 bilder eller mer.
Men det var fett nice , as niciga (är det ett ord linnéa ? ) vatten rutchkanor (stavning) en var att man står i en glas sak och så står man typ på en lucka som släpps så åker man rakt ner, as kul :) 
men aja , här kommer lite bilder som är från instagram.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0