hej alla söta där ute!

förlåtförlåtförlåt ! 
Men jag har pluggat som en galning förra veckan för jag har prov , redovisningar tidigare för jag åker till egypten imorgon !! :) Så jag fick göra dem tidigare. Men idag var det en chill dag , för liksom sista skoldagen för mig på 1 vecka :p
Aja , jag åker till Egypten imorgon och vi ska bo på ett hotell såklart , i typ makadi bay.
Min kompis och hennes familj ska ju också med så det kommer ju äga ! 
Aja , måste sova nu för ska typ upp om 5 timmar :)
Men vi hörs om 1 vecka! 
JUSTE !! för det första , AWA är i vidare i final , omg , hon är så bäst och sedan för det andra snön har äntligen kommit hit. Omg vad jag blev glad! Det är såååå fint med snö, aja det var det jag skulle säga men vi hörs sen när jag kommer hem så ni får ha det toppen bra mina coola läsare ! WOOP WOOP 
 
Vi baka pepparkakor i Fredags 
Bild från i morse , fast det är mycket mer snö nu.
Imorgon bär det av ! <3
yeeesss , i'm crazyy.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0