Tjäna !

hejsan bloggen , sorry för dålig uppdatering här på bloggen , om jag inte hinner gör inlägg så gör jag det ofta på min kanal på youtube  , så följ mig där också ! 
linneaeliasson2
 
 
Just nu fick jag reda på att vi ska åka till Egypten igen i december !!! <33333333333333333
älskar egypten! nu kollar jag på OS och äter morot och dricker proviva i smaken blåbär ! mums ! 
Har städat mitt rum idag , ( gör det varje söndag) 
Möblerat om mitt rum och så fikat med familjen och mormor och morfar. 
Min bästis kom hem idag ! och deras söta hund Molly. så ska nog till henne imon :) 
Följ mig gärna på instagram också. Tror jag heter linneaeliasson eller linneaeliasson2
Men nu ska jag kolla på OS så ni får ha det toppen ! 
puss och kram till er alla  !
 
 


Kommentarer
Hannah

vart har du köpt din jacka?

Svar: tro det eller ej , men den är ifrån Ullared :)
Linnéa Eliasson

2012-08-16 @ 15:03:12
URL: http://modeblogge.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0