Helllllllo!

heeeeeeeejsan !
Kom hem klockan 2 tror jag , gjorde glass , för er som inte vet har jag en glassmaskin :)
Sen så har jag slappat , ska kolla på film snart :)
Men dagens outfit kommer nu !
Hade på min i skolan en pippi tröja men satte på mig den här när jag kom hem.
Den är från Ullared tror jag ;)
Ett par hög jeans från ginatricot vet inte vad dem kostar :/
Samma med tröjan vet inte vad den kosta :/
Och så hade jag håret uppsatt i en tofs och plattat vid tofsen och luggen snurrad åt sidan som vanligt ;)
aja, vi hörs senare!
Men det är inte många som är med i tävlingen så jag kör bara en vinnare som vinner 2 Brilliant Smile tandkrämer :)
bloggar kanske senare :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0