Grötö !

Det var as nice på grötö , vi var på match först , det blev 1-1 , vi skulle ha vunnit... men skit samma .
Sen stack vi till Grötö , åt skit god mat och allt , skit mysigt ställe asså !
Sen på kvällen när alla gjorde sig ordning så stod en av mina kompisar vid sitt rum , det finns en spegel där , hon tittade ut och såg en 15 årig kille glo läskigt på henne , hon skriker och gömmer sig , alla ser han springa iväg ,så jädra läskigt ,sen kom Håkan (filippas pappa) som fick sova i stugan med oss.
Sen så på söndagen åt vi också god mat , några bada och det var as nice väder , fick mkt färg i ansikte och nacken och sånt , det var as nice ! sen så skulle jag avsluta tävlingen men jag väntar ett tag till , just nu har jag ont i huvudet efter all sol i söndags , men imon kommer gäster som ska fira mig , hehe, lite efter fyllde år den 23 mars men vi kunde aldrig ses , men vi ska fira mig och vi ska fira deras son samt ! :)
Har kollat på big brother precis , lika bra , men tråkigt att Tenny åkte i söndags. men nu ska jag lägga mig snart för jag är skit trött !
God nigt !
Juste märkte nu att jag har fått tidslinjen på fb ,skit !
Tog denna bilden till den ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kommer ni läsa om min vardag och mina tankar.

RSS 2.0